środa, 21 stycznia 2015

"Kogo chcesz czarować skoro serce masz na wierzchu. Już straciłaś głowę-dostrzegamy to bez przeszkód.(...)To jakiś banał, lat przybywa,a serce coraz głupsze. Mój rozum krzyczy: "weź się w karby" lecz serce głuche gdy się uprze.Cichutko więc powiem,że kocham" - piosenka z bajki Herkules "Ani słowa"


projekt śniadanie. *
owsianka na mleku ryżowym alpro i soku cytrynowym
gorzką czekoladą, dżemem porzeczkowym, jabłkiem i makiem.


*jednak zdecydowałam się jeść coś jeszcze prócz czekolady mimo składanych oświadczeń na instagramie i blogu nr 2

6 komentarzy:

  1. Te drobinki maku wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając zaczęłam odruchowo śpiewać tę piosenkę, lubię ją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć pierwotna wersja śniadania bardzo mi się podobała, to ta też jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaniedbanie czekolady powinno być karalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze by Ci się ta czekolada przejadła, więc dobrze robisz :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)