niedziela, 25 stycznia 2015

Zawsze się bałam. Bałam się być zbyt brzydka i bałam się być zbyt piękna. Bałam się za bardzo zbliżyć do drugiego człowieka i równie mocno obawiałam się odrzucenia. Bałam się drwin. Bałam się oskarżeń, że się mylę, i równie mocno obawiałam się uznania mnie za arogancką, kiedy miałam rację. Takie życie bardzo wyczerpuje. W końcu brakuje już sił, wszystkie źródła są puste i człowiek chce tylko wydobyć się ze swojego życia. Zmienić. Stać kimś innym. — Majgull Axelsson

Już się nie boję. I nie chcę stać się kimś innym.
I wydobywać się z własnego życia. Uciekać.
Bez obaw.
Tylko cytat nadal bliski sercu nadal pozostał.


projekt śniadanie. styczniowe z Dietetykem
placki pszenno-żytnie na soku jabłkowym, z dynią, czekoladą białą, czekoladą gorzką i czekoladą studencką, cytryną oraz armią dżemów

7 komentarzy:

  1. cytat bardzo fajny, czasem tak trafny... ale bardzo miło czytać, że ten stan już Ciebie nie dotyczy, tak trzymać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta armia dżemów mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinowy dżem! Muszę go gdzieś wypatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak za kupnymi dżemami nie przepadam, to te znikają u mni ebardzo szybko! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki asortyment w dżemach! Nie za dobrze Ci? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokonywanie lęków to moja specjalność... Jeju, też chcę takiego dietetyka, żeby mi placuchy smażył!!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)