piątek, 6 lutego 2015

"Jakiż nudny byłby świat bez wyjątków od reguły!" Carl Gustav Jung


Okazuje się, że wschód słońca, o ósmej rano w lutowy poranek potrafi zdziałać cuda. Ociepla zarówno serce jak i stalowy wizerunek godzin nieprzyzwoicie wczesnych (dla nocnego marka). Malując wzory po przystankowej wiacie szczypie w policzki i ziębi trochę za bardzo, trochę za mocno dłonie.

projekt śniadanie
śniadanie to samo jak od tygodnia niemalże: jajka, żytni chleb, żurawina,masło. Zmieniają się tylko warzywa i rodzaje kawy w kubku. Ot dla różnorodności. I jarmuż pieczony z suszoną żurawiną- na drugie.




11 komentarzy:

  1. TO zdjęcie mnie zauroczyło, choć wielką fanką tej pory roku nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że wiadro z kawą pod stołem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam plusza, można kupić w aptece. Na sesję idealny. Zwłaszcza, jak już masz dosyć 10 kawy ;p
    A śniadanko wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można mieć dosyć kawy :P?

      Usuń
    2. Dzięki za polecenie! Kiedyś w LO piłam;) teraz staram się unikać cukru w postaci słodyczy i innych niedomowych nie Home made źródeł.

      Ze swojej strony polecam kawę żołędziową gdy zwykła się znudzi i nie ma się ochoty na słodkiego musowańca - wprawdzie bez kofeiny ale odświeżająca umyśl i daje energie. Placebo takie

      Usuń
  4. Też mam takie tygodnie, że śniadania prawie codziennie wyglądają tak samo. Wojna z egzaminami jeszcze trwa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojna zdecydowanie zaczyna się jutro.
      Wcześniej trzeba było ćwiczenia zaliczać,referaciki oddawać i inne takie ;)

      Usuń
  5. gdzie kupujesz jarmuż w Gdańsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku niestety jedynie Biedronka. Mozna sprawdzić na rynku na Wrzeszczu na Slowackiego. Jak będziesz miała gdańskie źródełko -daj znać!. W Gdyni na pewno dostaniesz na Hali i tam też jarmuż kupowałam ;)

      Usuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)