wtorek, 10 marca 2015

”Uważaj na znajomości, które zaczynają się od głowy. O tych zapoczątkowanych fascynacją seksualną można szybko zapomnieć. O tych, które zaczynają się od rozmów, wymiany myśli i emocji, możesz nigdy nie zapomnieć. Te są trwalsze. ” — Magdalena Witkiewicz – Zamek z piasku

Nigdy w życiu nie spodziewałabym się,że od niemalże od początku tutaj bywasz,
co jakiś czas zaglądasz ostrożnie podczytując co u mnie.Przez te wszystkie lata
ciszy przerywanej kłótniami,niepokojami,lękiem i niemym krzykiem niebecności,

Naszymi niepokornymi charakterami i ego. Aż dziw że mieścimy się tuż obok
siebie na porannym wykładzie. A jednak.

Tajemnica odkryta. Zagadka Nas rozwiązana.
A ja znowu wierzę w bajki.
Kocham Cię. Wiem,że to czytasz.


sugababes-too lost in you

5 komentarzy:

  1. Boże, jaki ten cytat prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo :) ja na razie w bajki nie wierzę. Jedna ostatnio mi przydarzona miała strasznie 'tanie' zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten cytat trafia we mnie teraz wyjątkowo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy udało Wam się?

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)