poniedziałek, 8 czerwca 2015

"Przyjaciele moi i przyjaciółki!Nie odkładajcie na później ani piosenek, ani egzaminów, ani dentysty, a przede wszystkim nie odkładajcie na później miłości.Nie mówcie jej "przyjdź jutro, przyjdź pojutrze, dziś nie mam dla ciebie czasu". Bo może się zdarzyć, że otworzysz drzwi, a tam stoi zziębnięta staruszka i mówi "Przepraszam, musiałam pomylić adres..." I pstryk, iskierka gaśnie." Agnieszka Osiecka "Rozmowy w tańcu"

Mam nieodparte wrażenie, że nadszedł już koniec pewnej przygody .
Wszystko włącznie ze mną jest inne.A jednocześnie trochę szkoda.
Tego miejsca. Bo jest tak zaniedbane. I pisania.

Póki co studia absorbują trochę za bardzo.
Tak samo jak miłość,przyjaźń,praca i sny.

Zostawiam Was na trochę.
Nie martwcie się - wrócę.
Zawsze wracam gdy zatęsknię.

Oznaki życia będą pewnie na instagramie bądź facebooku.



4 komentarze:

  1. Uderzył mnie ten cytat... i to mocno.
    Nie uciekaj od nas :C

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze, że nie znikasz do końca i będę czekać na powrót niecierpliwie! :*
    cytat daje do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja myślę, że wrócisz !! :D Życzę powodzenia w każdej dziedzinie życia i więcej wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat uderza do serca, kurczę i to jak. Słowa niby smutne, jak każde pożegnanie/ zapowiedź rozstania, ale tu czuć bardziej optymistyczny początek czegoś nowego. Takie (to chyba będzie oksymoron) nostalgiczne patrzenie w przyszłość :]
    Jak mi będzie brak cytatów to zawitam na WPiA :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)