niedziela, 9 sierpnia 2015

"Nie, nie cierpię na niedostatek kontaktów z ludźmi. Ludzie są. Mówią do mnie, a ja odwdzięczam się wielokrotnie złożonymi konstrukcjami wyrazów. Jednak dni takie jak ten potęgują wrażenie oddalenia. Człowiek to obce ciało, a słowa, które do mnie wypowiada, to paprochy spadające na błonę bębenkową, odbierane jako przykry szum. Uwięziona w twierdzy ciała nerwowo wypatruję przez judasze oczu kogoś, kto mnie rozpozna, zrozumie, przemówi w języku, który znam. To na takie momenty czyhają sekciarscy hycle. To tędy, przez tę wąziutką szczelinę, przeciska się podstępnie do serca nowa miłość, fałszywy przyjaciel, agent ubezpieczeniowy, sprzedawca rewelacyjnych noży." Katarzyna Nosowska "Bliźniaczo samotni",


Zaległe. Warszawskie.
Naleśniki z twarożkiem waniliowo-cynamonowym i dżemem pomarańczowo-imbirowym.
Lemoniada. Maliny.




6 komentarzy:

  1. Jesteś moim cytatowym guru, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam spróbować dżemora tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te garnuszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak cudownie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nalesniki to tylko z twarożkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię naleśników z twarożkiem. Moje ulubione to banany i nutella :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)