czwartek, 10 września 2015

Wcale jeszcze wtedy nie wiedziałam, że jestem w nim zakochana. (...) Tylko po prostu nie mogłam przeżyć nawet kilku dni bez niego. — "Opium w rosole"- Małgorzata Musierowicz

Projekt śniadanie. Wiejskie.
Chleb oliwski (przepis TU) masło, konfitury,
wiejska kiełbasa, żółty ser, pomidory...
Kawa, herbata. Na deser ciastka.

Poranne pieczenie.Domowe wspólne śniadania.
Górskie wycieczki.Konfitury. Gofry. Jagodzianki.
Wiejskie wędliny. Czeskie czekolady. Koty. Psy. Jeże.
Stonoga na szlaku i buszowanie w krzakach jagód
Tuż po ulewie tęcza,leśne maliny smakują najlepiej.

Mój chłopak oświadczył...,że stąd nie wyjeżdża.



2 komentarze:

  1. Chleb boski i zrobię na pewno! Wiejska kiełabasa? Kurcze, zjadłabym :D
    A cytat taki życiowy, piękny.. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie się nie dziwie też bym nie chciała wracać :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)